Online Drogerija | Besplatna dostava za sve kupovine preko 25€!

Movember - brkovi za zdravlje muškaraca

Movember - brkovi za zdravlje muškaraca

Sve je počelo kao šala između nekoliko prijatelja kojima nije bilo jasno zašto tako malo muškaraca ima brkove.

Opkladili su se u nadi da će vratiti trend brkova u modu, uspjeli su da ubijede 30 muškaraca da provedu mejsec dana održavajući brkove u najboljem redu, bez ikakvih nagrada ili humanitarne akcije. Dakle, bezazlena opklada prijatelja koji su se smijali i šalili.

Za samo godinu dana uspjeli su da okupe preko 400 muškaraca u svoju grupu i osnuju fondaciju, ali su ovoga puta odlučili da prikupljaju i novac - sakupili su 54.000 dolara i donirali istraživanju u borbi protiv raka prostate.

Naredne godine 9.000 muškaraca pridružilo se pokretu Movember (bradati novembar), i tada se priča ozbiljno razvila na globalnom nivou.

Danas, 19 godina od bezazlene opklade, Movember fondacija prerasla je u globalni fenomen u kome učestvuje preko pet miliona muškaraca iz 21 države.

To nije običan izazov, kao što je recimo trčanje maratona ili igranje sporta, jer ne morate da budete pretjerano fit i talentovani. A svako može da učestvuje. U suštini, ne morate da radite apsolutno ništa, samo pustite da brkovi rastu.

Ali, zašto je Movember toliko važan?

Širom svijeta više od 5,6 miliona muškaraca živi sa rakom prostate, naročito u Velikoj Britaniji gdje preko 2.000 muškaraca oboli od ovog oblika kancera svake godine.

Pritom, stopa samoubistava najveća je među muškarcima mlađim od 50 godina. Ta statistika je zastrašujuća.

"Moramo da preduzmemo nešto u podizanju svijesti o mentalnom zdravlju i smanjimo stopu samoubistava kod muškaraca", kažu iz Movember fondacije.

Pravila su jednostavna i svako može da učestvuje:

  • 1. Morate potpuno obrijati bradu 1. novembra.
  • 2. Čitavog novembra morate puštati i negovati vaše brkove.
  • 3. Samo i isključivo brkove.

Movember je sada jedna od najuspješnijih kampanja u borbi protiv raka prostate i raka testisa, i u finansiranju raznih inicijativa za zdravlje kod mušaraca. Do danas, ova kampanja je prikupila preko 550 miliona dolara iz 21 države i uvodi inovacije u medicinska istraživanja i razne programe za pacijente. A počelo je tako naivno...

Želimo skrenuti pažnju na važnost borbe protiv raka prostate i testisa te na važnost preventivnih pregleda.
Tom prilikom, omogućili smo 30% popusta na odabrane proizvode. Budi dio humanog pokreta i uživaj u njezi!